Nedir?
Ne
Yapar?
Elde
Edilen
Faydalar?
Mimari
Yapısı?
Uygulama
Alanları?
Özellikeri?
WindeskConcento NEDİR?
Her sektörden, her ölçekteki firmanın iş süreçlerinin modellenebileceği bir yazılım çözümüdür. Süreç tabanlı uygulama geliştirme özelliği sayesinde kurumların ihtiyacı olan uygulamaların geliştirilerek süreçler ile entegre şekilde devreye alınabilir. Mevcut kurumsal uygulamalara entegre olarak kullanıcılara süreçlerin doğru adımlarında bu sistemler ile tek bir arayüz üzerinden çalışma olanağı sağlar.
Güçlü ve esnek altyapısı, düşük yatırım maliyeti, gelişmiş entegrasyon yeteneği sayesinde tüm süreçlerinizi merkezi olarak tasarlamanızı, devreye almanızı ve yönetmenizi sağlar. İşinizin değişen yapısına mükemmel uyum sağlar, iş verimliliğinizi arttırır.
WindeskConcento Ne Yapar?

Kurumlarda süreç akışlarının tasarım aracı ile modellenmesi, modellenmiş iş veya operasyon süreçlerinin uygulama seviyesinde kullanımını ve karar sistemini gerçekleştirir.

WinDesk Concento tasarım aracı BPMN 2.0 standartlarını desteklemektedir. Kurumlarda iş akış tabanlı süreç analizi tamamlanmış çalışmalar, BPMN 2.0 tasarım aracı kullanılarak çok hızlı modellenir. Tasarım aracı ile modellenmiş akış, iş kuralları, performans göstergeleri, vb işlemler WinDesk Concento platformunda otomatik olarak uygulama koduna dönüştürülerek geliştirme hızı ve kod kalitesi arttırılır.

Kurumun süreç tabanlı yazılım ihtiyacı için basitten kompleks seviyelerde uygulama modülleri ve/veya farklı - dağıtık iş silolarının süreç otomasyonu kapsamında bütünleştirilmesi sağlanır.
WinDesk Concento platformunda Kurumsal süreç tabanlı uygulama modülleri çok kolay geliştirildiği gibi, Concento platformunda süreç tabanlı hazır uygulama modülleri mevcuttur. Hazır uygulama modülleri iş gereksinimlerine uygun müşteriye özel ve kısa süreler içinde uyarlanarak devreye alınır.

Platform üzerindeki “talep ve görev sistemi” - web, mobil, çağrı merkezi gibi alternatif iletişim kanalları kullanılarak süreç uygulamalarını harekete geçirirken, kurum içi ve saha hizmetleri ile bütünleşik çalışabilmektedir.

WinDesk Concento platformunda B2B+C iş modeli uygulamaları ile kurum çalışanları, iş ortakları, tedarikçiler, ürün-hizmetler KPI/SLA göstergeleriyle desteklenerek gerçek zamanlı performans analiz ve yönetim karar destek sistemi oluşturulur.
ELDE EDİLEN FAYDALAR?

Tasarım Aracı İle Kolay Modelleme, Hızlı Süreç Uygulaması Geliştirme, Kolay Değişiklik, Süreç Otomasyonu İle Verimlilik ve Etkinlik Artışı

WinDesk Concento Platform ortamında geliştirilen iş süreçleri otomasyonu ile hizmet kalitesi, iş verimliliği ve çalışan etkinliğinde artış sağlanır.
  • ¬ Süreç değişikliklerini kısa sürede devreye alma
  • ¬ BT desteği olmadan süreçlerinizi otomasyona alma
  • ¬ Operasyonu anlık izleme
  • ¬ Operasyon verilerini analiz edebilme
  • ¬ Süreçler ile uygulamaları entegre kullanma
  • ¬ Süreç performansını ölçme
  • ¬ Daha düşük yatırım maliyeti
UYGULAMA MİMARİSİ
UYGULAMA ALANLARI

Kurumlarda Mali uygulamalar haricinde, TEDARİK YÖNETİMİ, VARLIK YÖNETİMİ, DESTEK HİZMETLERİ YÖNETİMİ, TESİS YÖNETİMİ, SATIŞ YÖNETİMİ gibi süreç tabanlı uygulamalar için çözümler sunulur.

WinDesk Concento sigortacılık, bankacılık, üretim gibi ana uygulamalar ile entegre çalışarak, kurumun iş ve operasyonel hizmet süreçlerinde çalışanlar, müşteriler, tedarikçiler, iş ortakları gibi farklı aktörler süreç tabanlı bilgi yönetim uygulamasını tek veya bütünleşik bir yapıda kullanırlar.
ÖZELLİKLERİ