DANIŞMANLIK
Signum ve/veya iş ortaklarımızın yetkin insan kaynakları üzerinden WinDesk Platform uygulama çözümleri için danışmanlık hizmetleri sağlanır. Dinamik ve Sürekli gelişim – değişim içinde olan iş ortamlarında müşterilerimizin operasyonel mükemmeliyeti için değer yaratılır.
¬ WinDesk Porta uygulaması için “Müşteri Hizmetleri İletişim Merkezi” süreç tasarlama, uygulama ve operasonel işletim modeli,
¬ WinDesk Concento uygulaması için “İş Süreçleri” süreç tasarlama ve uygulama çözüm modeli
¬ WinDesk Integra uygulaması için “ITIL” BT hizmet hizmet süreç tasarımı ve çözüm modeli
PROJE
Sözleşmelerimizde, Proje Yönetim ve WinDesk Proje Gerçekleştirme metodolojisi çerçevesinde ürün ve hizmet kalitesini arttıran iki temel proje hizmeti sağlanır.
¬ WinDesk Platformunda “hazır uygulamaların” müşteri isteklerine özel uyarlanması.
¬ “Müşteriye özel” iş gereksinim ve ihtiyaçlarına uygun zengin ve esnek WinDesk Platform alt yapısı kullanılarak “yeni uygulama geliştirilmesi”.
İŞLETİM
WinDesk Platform uygulama çözümlerinin çalıştığı “müşteri veri merkezinde” veri tabanı, işletim sistemi gibi yazılım alt yapılarına tanımlanmış SLA seviyelerinde “Aylık İşletim Hizmeti” sağlanır.
Ayrıca WinDesk uygulamalarını, “firmamızın veya müşterimizin dış kaynak veri merkezi” üzerinden veri tabanı, işletim sistemi, donanım, network gibi anahtar teslim özellikte ve tanımlanmış SLA seviyelerinde “Aylık İşletim Hizmeti” sağlanır.
BAKIM VE DESTEK
WinDesk Platform uygulamaları ve kullanıcı lisansları 1 yıl garanti hizmet kapsamı içindedir. Garanti sonrası yıllık bakım ve destek hizmet paketi sunulur. Garanti , Bakım ve Destek süresi içinde yayınlanan WinDesk yeni sürümleri müşterilerimize ücretsiz sağlanır.