Nedir?
Ne
Yapar?
Elde
Edilen
Faydalar?
Mimari
Yapısı?
Uygulama
Alanları?
Özellikeri?
WindeskINTEGRA NEDİR?
Her sektörden, her ölçekteki firmanın BT hizmetlerini yönetebileceği bir yazılım çözümüdür. ITIL uyumlu bir servis masası yazılımı olan WinDesk Integra ITIL süreçleri dışında özel olarak geliştirilmiş uygulamaları ile BT hizmet yönetiminin yanı sıra idari süreçlerin yönetilmesini de sağlar.
Güçlü ve esnek altyapısı, düşük yatırım maliyeti, gelişmiş entegrasyon yeteneği sayesinde uçtan uca BT hizmetlerinizi yönetmenizi sağlar. İşinizin değişen yapısına mükemmel uyum sağlar, iş verimliliğinizi arttırır.
WindeskINTEGRA Ne Yapar?

ITIL Uyumlu ve ISO 20000 Kurumsal Müşteri Hizmet Süreçleri için İş Akış Tabanlı Servis Yönetimini Gerçekleştirir

Küçük, Orta ve Büyük ölçekli Kurumlarda “Müşteri Hizmetleri Destek” alanında Müşteri Olaylarını yöneten geniş kapsamlı Yardım Masası yönetim uygulamasıdır. Web, çağrı merkezi, email, sms, chat, gibi iletişim kanallarından gelen müşteri olaylarının karşılanması, olayların en hızlı yöntemle ve SLA tanımlarına uygun kapatılmasını sağlanır.

Yardım Masası, 1. seviyede olay yönetimini en yüksek % oran seviyesinde çözümüne odaklanırken, çözülmeyen olayların, 2. ve/veya 3. Seviyede uzman masaları tarafından çözümünü sağlatır.
Hizmet çözüm sürecinde, olay yönetimi, sorun ve çözüm bilgi bankası, envanter yönetimi, tedarikçi sözleşme yönetimi, SLA, saha destek hizmetleri, talep yönetimi, problem yönetimi, raporlama gibi uygulama modülleri müşterinin ihtiyaçlarına uygun entegre olarak kullanılır.

Destek iş süreçleri, tedarikçi hizmetleri, envanter arıza istatistikleri gibi KPI ve SLA tabanlı Performans yönetim izleme ve rapor sistemi sağlanır.

Kurumsal iş uygulamalarında iş sürekliliğini proaktif servis yönetim politikası ile yönetmek isteyen kurumlarda, son kullanıcı ve/veya müşteri memnuniyetini arttıran süreç tabanlı yardım masası yönetim platformudur.
ELDE EDİLEN FAYDALAR?

Proaktif Hizmet Stratejisi İçin Hazır Modüller, Kolay Uyarlama, Kolay Kullanım, Hızlı Projelendirme, Hizmet Kalitesi için Destek Hizmet grupları tarafından yönetilebilir hizmet verimliliği ve etkinlik artışı.

WinDesk Integra ile kurumsal yardım masası hizmet süreçlerinde operasyonel verimlilik ve etkinlik artışları elde edilir.
  • ¬ ITIL uyumlu BT hizmet süreç yönetimi
  • ¬ BT hizmet maliyetini ölçme
  • ¬ Sözleşme koşullarına uygun hakediş oluşturma
  • ¬ Saha ekiplerinizi mobil ortamda yönetme
  • ¬ BT Envanterinizin stok yönetimini gerçekleştirme
  • ¬ Süreç performansını ölçme
  • ¬ Daha düşük yatırım maliyeti
UYGULAMA MİMARİSİ
UYGULAMA ALANLARI

Kurumların Kendi İçinde veya Dış Kaynak Çağrı Merkezlerinde Müşteri Hizmetleri İletişim Uygulamaları

Kurumların kendi bünyeleri içinde ve/veya dış kaynak çağrı merkezi yerleşkelerinde yürütülen veya yürütülecek “Kurumsal Müşteri Hizmetleri İletişim Merkezi” uygulama alanı için çözümler sağlanır.
ÖZELLİKLERİ